3A Klantmanagement
Contact
Locatie
1352 GC Almere
Nederland
Netwerken
3A Klantmanagement analyse; advies en actie binnen full service klantmanagement.
Alle activiteiten die nodig zijn om de vraag/probleem van de klant te verduidelijken ; beantwoorden en/of op te lossen
Analyse - Beoordelen van ideale klantprofielen, vanuit het vergaren en analyseren informatie m.b.t. beïnvloedende invalshoeken; marktveranderingen en bedrijfsonderdelen.
Samensmelten van bedrijfsprocessen; werkprocedures en methodieken, ten gunste van duurzame en langdurige klantrelaties.
Advies - Adviseren en initiëren innoverende klantbenaderingen door in te spelen op actuele knelpunten en dit door vertalen naar een klantgerichte oplossing/antwoord.
Actie - In staat om vanuit een combinatie van praktijkgerichte en theoretische expertise, de optimale klantcontactstrategie te definiëren en in te zetten.
Ik ondersteun uw organisatie door focus te leggen binnen klantstrategie met servicegerichte dienstverlening of kwalitatieve productportfolio. En kijk vanuit uiteenlopende invalshoeken naar de (ideale) klant om uw klantbestand effectief te bedienen en te vergroten. Door mijn ervaring met het structureel inrichten van het klantmanagement en geïntegreerde benadering
Mijn werkwijze wordt gekenmerkt door vanuit diverse facetten te kijken naar de daadwerkelijk definitie van het probleem en/of vraagstelling. Hierbij maak ik gebruik van een netwerk van gespecialiseerde partners op alle fronten. Hierdoor bent u in staat binnen een concurrerende en veranderende markt, direct te anticiperen op knelpunten en in te spelen op mogelijkheden en kansen, ter bevordering van langdurige klantrelaties.
Door mijn betrokkenheid met uw organisatie en het presenteren van bevlogen trajecten, ben ik in staat binnen uw organisatie draagvlak te creëren voor de genomen stappen. Bedenken; implementeren en managen van projecten die het ondernemen van een organisatie effectiever en doeltreffender maken. Het leveren van een concreet resultaat staat centraal.
U kunt zich onderscheiden door klantmanagement in de eigen branche.
Meer weten? Neem dan contact op via +31 (0) 6 832 088 91 of 3A [dot] Klantmanagement [at] gmail [dot] com