Marcom Interim


Sinds 2004 ben ik werkzaam in marketing. Binnen het marketingvak is de P van Promotie mijns inziens de belangrijkste van de 4 P’s (product, prijs, plaats, promotie). Het is namelijk het enige deelgebied dat dagelijkse begeleiding nodig heeft en direct impact kan hebben op uw product en/of onderneming. Het is ook de “life line” vanuit de organisatie naar de doelgroep. Zonder promotie heeft niemand buiten uw organisatie kennis van uw producten!  In de afgelopen 10 jaar heb ik voor wereldbekende merken mogen werken die marketing net zo serieus nemen als ik dat doe.  Voor Starbucks verzorgde ik de in-store marketingcampagnes in de winkels in Nederland, België en Denemarken.  Voor Koninklijke Numico, onder andere bekend van Nutricia, verzorgde ik de interne marketingcommunicatie van het hoofdkantoor naar kantoren verspreid over de hele wereld.  Voor Toronto-Dominion Bank Financial Group verhuisde ik zelfs naar Luxemburg en Frankrijk, om hen 2,5 jaar lang te ondersteunen in het professionaliseren van klantcommunicatie en acquisitiemarketing.  Voor Danaher-onderneming Fluke Europe heb ik enkele jaren de Europese marketingcampagnes verzorgd voor een productgroep met een jaarlijkse omzet van € 100 miljoen. Bij deze organisatie zijn enkele van mijn initiatieven inmiddels geïmplementeerd als standaard werk.
Customize This