Oonk Administratie & Advies


Mijn naam is Nicol Oonk. Mijn loopbaan ben ik begonnen als financieel administratief medewerkster bij verschillende bedrijven. Daar groeide mijn passie voor het administratieve vak. Hierdoor ben ik in 2009 gestart met de opleiding HBO accountancy en ben aan de slag gegaan als assistent-accountant bij een accountantskantoor. Hier groeide mijn passie om mensen en ondernemingen te ondersteunen. In de jaren dat ik als assistent-accountant heb gewerkt ben ik kleine ondernemingen van vrienden en kennissen gaan ondersteunen. Dit deed ik als vriendendienst, maar het kriebelde als steeds meer om wat voor mezelf te gaan beginnen. Hierdoor heb ik in juni 2017 de sprong gewaagd en ben ik voor mezelf begonnen als Oonk Administratie & Advies.  In de jaren dat ik bij het accountantskantoor heb gewerkt heb ik administraties, jaarrekeningen en belastingaangiftes in alle kleuren, vormen en formaten langs zien komen. Hierdoor heb ik een ruime ervaring opgebouwd in het ondersteunen van allerlei ondernemers en bedrijven.

Ik werk graag samen met ondernemers die passie voor hun vak hebben! Ik neem u de zorg rondom uw administratie graag volledig uit handen, zodat u zich compleet kunt richten op het vakgebied waar u goed in ben.

Oonk Administratie & Advies biedt diverse financiële en administratieve diensten aan voor ondernemers en particulieren.

Diensten voor particulieren:
- Het op orde brengen van uw financiële administratie
- Verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting
- Het aanvragen en/of wijzigen van toeslagen (zorgtoeslag, huurtoeslag, kindgebonden budget en kinderopvangtoeslag)
- Het aanvragen en/of wijzigen van de voorlopige aanslag of teruggaaf inkomstenbelasting
- Overige administratieve werkzaamheden

Diensten voor ondernemers:
- Het verwerken van uw administratie
- De door u ingevoerde administratie controleren
- Opstellen tussentijdse cijfers per maand, kwartaal of per half jaar
- Voorbereiding jaarrekening voor de accountant
- Aangifte omzetbelasting per maand, kwartaal of per jaar
- Het verzorgen van de suppletie aangifte omzetbelasting
- Samenstellen jaarrekening
- Verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting
- Verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting
- Overige administratieve werkzaamheden

Indien gewenst, kan ik op locatie werken. 

Weet u graag van tevoren waar u aan toe bent? Dit kan door een vaste prijs per maand. Zo komt u niet voor verassingen te staan. 
Liever geen vaste (maand)prijs? Een uurtarief behoort ook tot de mogelijkheden.

Voor meer informatie of een persoonlijke offerte, neem dan contact op via e-mail, telefoon of Facebook.

@Oonkadmin

Customize This