ReSa Management Services
Rene is een no-nonsence manager die vanuit de praktijk doorgegroeid is en ‘de klappen van de zweep’ kent. Hij is een ervaren servicemanager en is altijd in staat geweest om de serviceorganisatie op een hoger volwassenheidsniveau te krijgen. Dit was merkbaar voor de klanten doordat de dienstverlening altijd meetbaar een betere performance leverde en de klanttevredenheid toenam. Hij staat voor kwaliteit waarbij de eindgebruikerstevredenheid een zeer belangrijke rol voor hem speelt.Kernwoorden zijn oa: respect, vertrouwen, direct, duidelijk, resultaatgericht, ‘’out of the box’’, constructief, pragmatisch. Hij is stressbestendig, kan goed met mensen omgaan en is altijd positief waardoor hij nooit beren op de weg ziet liggen. Hij houdt van een pragmatische aanpak en bereidt de zaken goed voor en stemt deze af. Meten=weten=denken=doen komt regelmatig bij hem terug.
Daarnaast heeft hij verscheidene projecten met succes afgerond en gaat hij geen uitdaging uit de weg.